Marketingové poradenstvo.
Vo „Fixe“ to nebolo ani tak marketingové poradenstvo, ale skôr marketing manažment. Niekoľko rokov sme im robili kompletný marketing, grafiku, fotky, niekedy aj video a mnoho ďalšieho. Naša práca im pomohla vybudovať silnú značku a získať si pozíciu na trhu. Spolupráca priniesla obom stranám veľa osohov a tešíme sa na ďalšiu príležitosť.
V dobe, keď na trh vstúpila značka FixPremium, nebolo možné kúpiť originálne náhradne diely Apple a čínsky trh produkoval obrovské množstvo náhrad rôznych kvalít. Okrem týchto náhrad existovalo aj množstvo repasovaných originálnych dielov. Zákazníkom sa zle orientovalo v množstve rôznych kvalít a skratiek, ktoré tieto kvality označovali. Spolu s FixServisom sme teda vymysleli a rozbehli brand „FixPremium“. Pod touto značkou sa predávali tie najkvalitnejšie dostupné displeje a uľahčilo to zákazníkovi výber. Dnes sa okrem displejov pod brandom FixPremium predávajú aj baterky, náradie alebo ochranné sklá.
Pre FixPremium sme navrhli aj packaging. Zo začiatku okrem balenia so samotným displejom existoval aj pack, ktorý obsahoval kompletné náradie na montáž.
Produktové fotografie.
Produktové feedy.
Pre „Fix“ sme spravovali 10 feedov pre 4 rôzne krajiny. V každom feede bolo viac ako 15 000 produktov. Najväčšia výzva bola absencia EAN kódov pre cenovo dostupné neoriginálne náhradné diely, z čoho cenové porovnávače nemali radosť. My sme zasa nemali radosť z toho, že každý konkurenčný eshop volal konkrétne náhradné diely inak. Popárovať to teda bola výzva, s ktorou sme sa popasovali k spokojnosti FixServisu.
Sociálne siete.